Bewertungen von Pom Lai Rijen

Neue Beurteilungen

4.0
Bram
26 November 2025

Lekker eten en goede porties, aanrader

AM
25 November 2025

Super lekker, en heerlijk warm bezorgd !

Wouters
24 November 2025
Raymond van der Waarde
16 November 2025

Keurig op tijd gereed, ook de eenpersoons porties zijn ruim bemeten.

Marco van den Hout
7 November 2025

Heerlijk en veel Dank jullie

miek
5 November 2025

altijd lekker

Vingerhoets
5 November 2025

Tjap Tjoi kip met Nassi. Dat was weer lekker.

Tanja
31 Oktober 2025

Was heel lekker, alleen vond ik de sate iets te dik deze had wat dunner mogen zijn maar voor de rest was het heerlijk...

Richard Van Leeuwerden
29 Oktober 2025

Mijn favoriete Chinees,

Willem
26 Oktober 2025

Prima combi geechten. Uitstekende kwaliteit

Bart
23 Oktober 2025

Eerste keer hier eten besteld. Het was lekker, goed warm en ruim voldoende!

M. Van Laar
18 Oktober 2025

Uitstekend gegeten. Prima prijs/ kwaliteit verhouding

peter
16 Oktober 2025

Zoals gewoonlijk was de service weer geweldig.

Yvonne
13 Oktober 2025

Het eten was iets te laat bezorgd maar we kregen uitvoerige excuses daarvoor aangeboden. Alles was zoals gewoonlijk lekker, alleen was de eend niet knapperig gebakken: de vetrand was lillerig (brrrrr) . Zonde!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
11 Oktober 2025
Jo
3 Oktober 2025

Het was weer prima.

de Graaf
29 September 2025

Heerlijke maaltijd, keurig op tijd bij afhalen

Anita Dankers
28 September 2025

Wederom heerlijk gegeten. Super warm en lekker en veel! Echt een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eef
25 September 2025
Abe
20 September 2025

Het was weer lekker!!!

Bert van de Wiel
19 September 2025

Lekker eten en ook snel bezorgd. Een echte aanrader

Connie
18 September 2025

Heerlijk gegeten Eten was goed warm Vriendelijke bezorger

van den Dries
13 September 2025

was heerlijk en op tijd bezorgd

Jolanda immers
9 September 2025

Prima service en op tijd bezorgd

Cees
7 September 2025

Was heerlijk

Eric Kraus
31 August 2025

Bestelling klaar zoals aangeven tijd. Eten was weer erg goed wat we besteld hadden.Top

Simon
31 August 2025
Pb
26 August 2025
Audrey
24 August 2025

Het eten is altijd lekker, vandaag ook weer netjes op tijd, altijd vriendelijk aan de deur.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank ruskus
21 August 2025

Tja sieuw was niet lekker veel vet en pezen er in

Hans Vingerhoets
18 August 2025

Geen opmerkingen

Ron
11 August 2025

Ondanks dat er stond dat de bezorging langer kon duren, was het er verbazend snel. Helemaal blij mee👍. En natuurlijk gewoon weer te lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique Ernst
11 August 2025

Het was zoals gewoonlijk heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Menno
10 August 2025
Dorith van Lottum
8 August 2025

Goede portie 's. Heerlijk gegey

Maria & Nico
5 August 2025

Het eten (bami, sate, foe yong hai en babi pangang) was zonder smaak, alles erg flauw. Alsof alles uit een blik kwam en opgewarmd was.

S. Taal
27 Juli 2025

Het eten was goed en op de geplande tijd gereed bij afhalen.

Leon
24 Juli 2025

Snelle bezorging en super lekker gegeten.

jwam.vingerhoets
21 Juli 2025

Heeft weer goed gesmaakt. Tjap Tjoi met nassi plak ham en ei. Als vanouds.

Diana
18 Juli 2025
R.Weterings
14 Juli 2025
Loon
13 Juli 2025

Heerlijk gegeten en online besteld. Precies op tijd klaar. đŸ‘đŸ»

Christ
7 Juli 2025

Het stond al klaar toen ik het op de afgesproken tijd kwam halen Een tip de kip niet te lang bakken anders wordt hij te droog

Ad de Hoon
7 Juli 2025

Vriendelijk mooi op tijd volgens afspraak en was lekker en warm

Ruud de visser
6 Juli 2025

Eten was lauw

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans
6 Juli 2025

Wederom weer heerlijk en goed warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Zd
5 Juli 2025

Het smaakte anders als anders wel lekker nieuw kok misschien

Hans Vingerhoets
5 Juli 2025

Dat heeft weer goed gesmaakt

van Gool
4 Juli 2025

de kiploempia die ikhad was niet slecht van smaak maar er zat bijna alleen taugĂš in enenkele stukjes kip en nog minder ei we zijn beter gewend. De foe yong hai met nasi goreng , op de foe yong hai zat een vrij dikke tomaten(?) saus, de nasi leek wel gestoomd in plaats van gebakken.Op zich was de smaak van alles goed maar de structuur heeft toch een andere kokshand nodig. Jammer, we zijn beter gewend van Pom Lai

A O.
4 Juli 2025

Heeft weer heerlijk gesmaakt Mooi op tijd bezorgd.

Liz Vermeulen
3 Juli 2025

Het eten was weer fantastisch. Koe Loe Kai en Foe Yong Hai met Saté en bami. Ik had per ongeluk witte rijst aangeklikt, terwijl ik bami bedoelde. Ik heb Pom Lai gebeld en die hebben de witte rijst opgehaald en de bami naar ons gebracht omdat wij vaste klant zijn. Als dat geen klantenbinding en service is weet ik het niet meer. Pom Lai is ons Chinees lievelings restaurant! Alles is daar altijd goed!

De Koning
30 Juni 2025

Zelfs als de zomerse temperaturen recordhoogten bereiken houden jullie je hoofd koel. Wij hebben weer heerlijk gegeten. Dank!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marion Miltenburg
30 Juni 2025

Deze keer was het niet geweldig de kroepoek was taai en het eten was flauw en weinig smaak. Niet wat we gewend zijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Charles
28 Juni 2025

Lekker, vers en snel thuisbezorgd

Schaafsma
26 Juni 2025

Heerlijk

Jessica pronk
21 Juni 2025

Super super lekker gegeten tot de volgende keer

Hans
17 Juni 2025

Eten was goed warm en het smaakte voortreffelijk.

Bosman
14 Juni 2025

Het was goed op temperatuur en lekker

R van Roozendaal
12 Juni 2025

Ja, je kan niet beter wensen. Gewoon niets op aan te merken. Zoals elke.keer weer super. Nu ook maandmenu met kipfilet in kerriesaus en ik kan niet tegen kerrie en net zo makkelijk een ander gerecht bestellen. Super

de Boer
10 Juni 2025

Mihoen Singapore besteld, de mihoen was te ver doorgekookt; plakkerig en papperig. Het horen mihoen sliertjes te zijn.

Antwort von Pom Lai

Beste fam. de Boer, U heeft via de mail een reactie op uw review ontvangen.

Vermeeren
9 Juni 2025

Top geregeld. Stond netjes klaar. Niet hoeven wachten.

joop de jong
9 Juni 2025

Perfecte service mijn vrouw is slecht ter been en werd netjes geholpen de bestelling in de auto te brengen

Jan Akkermans
9 Juni 2025

Snelle service van een heeeeerlijke maaltijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

André
7 Juni 2025

Pangang wordt steeds milder van smaak en vlees valt uit elkaar flink vet. Nassi zat rare smaak aan. Dit is al de tweede keer voor ons geen derde keer meer voor zoveel geld

Antwort von Pom Lai

Beste Dhr. André, U heeft via de mail een reactie op uw review ontvangen.

Tom
7 Juni 2025

Eten en prijs zijn prima. Aardige mevrouw 👍

Shakira
5 Juni 2025

De bestelling is elke x veel eerder dan gepland en dat is zo fijn. Het eten is ook altijd erg goed

Francisca
2 Juni 2025

Op tijd bezorgd en heerlijk eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

nicole
30 Mai 2025

Altijd lekker.. vriendelijk personeel👍..Altijd weer graag

mark
30 Mai 2025

Heerlijk gegeten, was lang geleden, maar de babipangang en de saté ajam waren heerlijk precies goed

Kees Schaap
30 Mai 2025

Temperatuur van het eten was niet helemaal top

Nico
27 Mai 2025

Bestels via internet en opgehaald en kon de bestelling meteen meenemen. Eten smaakte heerleijk

Dorith Lottum
24 Mai 2025

Heerlijk gegeten. Goede portie's👍

Roel
24 Mai 2025
Kim
23 Mai 2025

Tjap tjoy was smaakloos en bezorging was zeer onvriendelijk

Antwort von Pom Lai

Beste Mevr. Kim, U heeft via de mail een reactie op uw review ontvangen.

I. De Wit
21 Mai 2025

Beste, Bij binnenkomst van uw restaurant wiel mij op dat de hygiëne wat meer aandacht kon gebruiken. De toegangsdeur naar de keuken is vies. Een blik door die deur en op de vloer deed mij fronsen. Heel jammer want het eten was wel lekker. Toch vraag ik mij nu af hoe schoon is de keuken waar er gekookt wordt en hoe nauw wordt er omgesprongen met hygiëne. Dank aan jullie visitekaartje!

Antwort von Pom Lai

Beste Mevr. I. de Wit, U heeft via de mail een reactie op uw review ontvangen.

Leon Vromans
21 Mai 2025
Ad peeters
20 Mai 2025

Op zich was eten smakelijk en bezorging op tijd. Alleen bleek niet de bestelde garnalen in pittige saus geleverd te zijn maar garnalen in een zoetzure saus (totaal niet pittig) Dat is jammer vandaar maar twee sterren bij bezorging.

Antwort von Pom Lai

Beste Dhr. Peeters, U heeft via de mail een reactie op uw review ontvangen.

Cees
5 Mai 2025

Het was heerlijk

Ria
4 Mai 2025

Bestel er altijd.goed eten. Goede survis. Altijd vriendelijk 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marijke
4 Mai 2025

Heerlijke loempia’s gegeten!!!

Vincent
4 Mai 2025
Rob
30 April 2025

Geweldig

F.Balemans
28 April 2025

Het eten was verder weer prima. De Kroepkoek was helaas i.p.v. plakken helemaal verkruimeld in kleine stukjes. Dat was jammer, je besteld het erbij omdat het juist grote stukken zijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

F. S.
28 April 2025
Kuppens
26 April 2025

Mooi op tijd

Marco Zajec
26 April 2025

Een van de gerechten die op de bestelling stond was niet de juiste. Gevraagd werd naar het gerecht met picante saus en het gerecht werd geleverd met zoete saus. Er jammer als je niet van zoet houd. De koe loe Kai was niet lekker en leek wel of dit niet vers gemaakt was. Voor mij dus geen vervolg meer op eten halen/bestellen bij Pom Lai

Antwort von Pom Lai

Beste dhr. M. Zajec, U heeft via de mail een reactie op uw review ontvangen.

Ruud de visser
25 April 2025
Tonny Biemans
24 April 2025

Op tijd klaar En ontiegelijk lekker

Janet
22 April 2025

Snelle bezorging. Het eten was lekker en goed gevulde bakken. Prijs kwaliteit is goed.

Gerrit
22 April 2025

Heel lekker super handig online bestellen prima geregeld

marry
17 April 2025
Ja ssen
14 April 2025

Meer als een uur moeten wachten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A.de Bruijn
14 April 2025

Lekker gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter van Wijnen
14 April 2025

Eten was heerlijk , loempia en babi pangang met nasi , heerlijk genoten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niels Willems
13 April 2025

Prima! Lekker, en precies op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rita Rops
13 April 2025

Weer heerlijk gegeten, zoals gewoonlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard van Roozendaal
9 April 2025

Wederom weer heerlijk gegeten en ook de bezorging wederom prima in orde. Gewoon niets op aan te merken.

Dennis
8 April 2025

Lekker eten voor een eerlijke prijs. Prima service!

Vromans
7 April 2025

👍kwaliteit goed

Henriëtte van Riel-Spijkers
7 April 2025

Ik had naast bami pangang een kip loempia besteld. Deze was verschrikkelijk slap en doordrenkt van het vet. Mijn zoon heeft meteen contact opgenomen met Pom Lai,zou een tegoed krijgen.Niets ontvangen,wel hele nacht last gehad van het vet.

Antwort von Pom Lai

Beste Mevr. van Riel-Spijkers, U heeft via de mail een reactie op uw review ontvangen.